درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 441
بازدید کل : 8138
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



سرگرمي.دانلود.تفريح
بهترینهای دنیا

نامی آشنا برای تمامی بازی بازها و حتی خیلی از مردم عادی که خیلی‌ها به خاطر آن با شرکت بزرگ EA آشنا شدند است. این سری بسیار محبوب چند سالی است که با بازی‌های متوسط و یا ضعیف، طرفداران خود را ناراضی کرد و حتی آخرین نسخه‌ی آن یعنی Shift که توانسته بود بازخوردهای خوبی از طرف منتقدان بگیرد، بازهم به دلیل اینکه بازی به پیست وارد شده بود و بیشتر به سبک شبیه سازی روی آورده بود نتوانست بسياری از طرفداران خود را راضی کند ولی مثل اینکه EA می‌خواهد اينبار واقعاً اينكار را کند زیرا ساخت شماره‌ی بعدی را به سازنده‌ی موفق سری بازی‌های Burnout یعنی شرکت Criterion Games سپرده است و این شرکت نیز قصد دارد نسخه‌ای جدید از سری Hot Pursuit که یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های NFS بوده است را بازسازی كند. ما در این مقاله اطلاعاتی را که بيشتر آنها از نمایش این بازی در کنفرانس EA در E3 امسال به دست آمده است، برای شما آورده‌ایم.

 



ادامه مطلب ...


 

در یک دهه گذشته,برای خیلی از طرفداران ژانر شوتر-اول شخص,بدون تردید هیلو انتخاب اول بوده.گیم پلی استثنایی,چشم اندازهای زیبا و مهمتر از همه قسمت چند نفره عالی! اگر شما از آن دسته محدود کسایی هستید که تا حالا سری بازیهای هیلو را بازی نکردید و باید بگوییم که بازی هیلو از سری بازیهای ژانر علمی تخیلی ...



ادامه مطلب ...


سری Gran Turismo محبوب ترین و البته پر فروش ترین بازی های سبك Racing است. اولین شماره این بازی روی PSone عرضه شد و با گرافیك خیره كننده خود همه را مجذوب كرد. شبك بازی شبیه ساز رانندگی است، ولی GT آنقدر سرگرم كننده و جذاب است كه جوابگوی تمامی سلیقه ها است. نسخه پنجم این بازی پس از 6 سال بالاخره روی PS3 عرضه شد و فروش خیره كننده آن نشان داد كه چقدر دنیا تشنه GT5 است.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب